2012. szeptember 19., szerda

Átvéve Pannitól a fonalat, bemutatkozom a csoport második lelkes tagjaként. :) Luca vagyok, igazi digitális bevándorló. :) A pontos témánk bemutatását meghagyom Rékának, mégis az ő fejéből pattant ki az alapgondolat, én pedig szeretném elmesélni egy kellemes élményemet a témával kapcsolatban. Pénteken voltam ebben a félévben először szakpedagógiai gyakorlaton (klinikain), ahol megismerkedtem az IKT-s fejlesztés egy igen-igen tapasztalt és lelkes képviselőjével, Ujhelyiné Szeverényi Irmával. Egyenlőre csak átbeszéltük a fejlesztésben használt eszközöket, illetve, hogy kikkel fogunk dolgozni, jövő héttől kezdődik a "kemény munka", igazán kíváncsi vagyok. :) Minden esetre a lelkesedése már picit átragadt rám is, remélem a tapasztalatokból is át fog egy pici. :) Egyébként a pénteki tapasztalataim is alátámasztják a témánk fontosságát, ugyanis az első, amit tapasztaltam az volt, hogy a gyógypedagógus ritkán használhatja csak az informatikatermet, a könyvtárban pedig borzasztóan lassú a net (már ha működik...). Így aztán IKT-akadálymentesítésről véletlenül sem beszélhetünk... Szóval bőven van mit tenni etéren, reméljük a szemeszter végére megtudjuk, hogy mit is lehet ilyenkor tenni és hogyan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése