2012. szeptember 27., csütörtök

Sziasztok, most érzékelem igazán, hogy ahhoz, hogy haladjon a munkánk, nem kell személyesen találkoznunk, ami szuper :) Viszont, ha egy kicsit is nem figyel az ember, meglepődve tapasztalhatja, hogy a többiek már milyen jól állnak a saját részükkel.
Jómagam reménykedtem egy napban, amikor lesz elég időm utolérni magam a csoportmunkában, de mivel ilyet nem találtam, egy éjszakát választottam:)
Sikerült nekem is pályázati lehetőségek után kutakodni. A célom nem konkrét jelenleg megpályázható lehetőségek gyűjtése volt, hanem olyan honlapoké, amelyek követik az IKT eszközökkel kapcsolatos pályázati lehetőségeket. Örömömre szolgált, hogy több ilyenre is leltem, sőt olyanra is, ami még a pályázat megírásában is segítséget nyújt.
És hogy melyek ezek? Azt hamarosan láthatjátok a készülődő gondolattérképünkön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése