2012. szeptember 29., szombat

elméleti háttér a világhálóról...

Majdnem egy hét hallgatás után újabb hírekkel állhatok elő. A héten ugyan nem sok lehetőségem volt elmélyülni az IKT elméleti hátterében (micsoda metafora!), ma délután nekiláttam Rékához hasonlóan utólérni szorgalmas csoporttársainkat (különben öröm nézni, milyen szépen alakul a gondolattérképünk :)). A legszebb a mai munkámban az volt, hogy a témához hűen ki sem mozdultam a szobámból, ahol a laptopommal és egy zacskó ízetlen kölesgolyóval kellemes szimbiózisban alkothattam. Találtam például egy izgalmas prezentációt (jól föl is használtam) a slideshare-en, aminek az az érdekessége (mármint a slideshare-nek), hogy szintén a kurzus áldásos hatása, hogy megismerkedtünk. :) Olvastam egy jókis tanulmányt a magyarországi iskolák IKT-felszereltségéről is, igen tanulságos volt. Egyrészt jobb a helyzet, mint gondoltam: ma már azért minden suliban van számítógép, meg internet és általában 6 évnél fiatalabb gépek. Persze-persze ez még nem olyan nagy szám, csak én még ennél is szkeptikusabb voltam. Ami viszont igen szomorú, hogy az IKT-felszereltség leginkább az infótermekre korlátozódik, kevéssé az egyéb szaktermekre, pedig hajj de jól lehetne használni ezeket a vackokat pl. magyarórán (minden szentnek maga felé hajlik a keze... :)).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése