2012. október 5., péntek

Nos, utolsóként, de nekem is sikerült elkészülnöm a gondolattérkép részemmel. Nem fejteném ki részletesen, hogy ez hogyan is történt, mert annyira nem találtam izgalmasnak én magam sem. Mindenesetre azt meg kell jegyeznem, hogy nem hittem a szememnek, amikor megpillantottam a többiek csodagyönyörű munkáját, ami a Mindomo-n várt rám, mikor végre én is megnyitottam a gondolattérképet. Dagadt a mellem, ahogy nézegettem a lányok irományait, és egyre csak azt mondogattam magamnak, hogy igen, ez az én csapatom! : )
Aztán persze hozva a szokásos "bevándorló" formámat nekem természetesen nem sikerült olyan formás kis sötétkék dobozkákat gyártanom, mint a többieknek. 20 percnyi kitartó próbálkozás után pedig annyira befrusztrálódtam, hogy még Rékát is felhívtam, de legnagyobb bánatomra Ő sem tudott segíteni. : ( Fel kellett tehát adnom, és anélkül meggyártanom az én részemet. Aztán persze megírtam a többieknek, hogy mi történt, mire Luca készségesen felajánlotta, hogy hétfőn az órán megmutatja, hogyan is kell ilyet készíteni. Így is történt, úgyhogy mára már az én "minden tudó szemem is ragyog", ezúton is köszönet ezért Lucának, aki nélkül ez nem jöhetett volna létre! : )
No igen, azt hiszem látszik, hogy nagyon kipihent vagyok...de le kell szögeznem, hogy ez csak és kizárólag azért van, mert ezen a héten nem sok dolgunk volt/van a projekttel, ezért túlteng bennem az energia!
Integetés mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése