2012. november 25., vasárnap

A prezentációval kapcsolatos érdekességek...

Ezen a héten nem vettem részt a kontaktórán, így utólagosan értesültem arról, hogy az eheti blogbejegyzésnek kapcsolódnia kell az órán feldolgozott prezentációhoz. Azt azonban elfelejtettem megkérdezni, hogy a mi csoportunk melyik prezentációval foglalkozott, így végignéztem mindkettőt, és csak utólag konstatáltam, hogy melyik is a miénk, gondolataim viszont inkább a másikkal kapcsolatosan vannak.
Ezek sem feltétlenül nagyon közvetlenül kapcsolódó gondolatok, inkább csak érdekességek, amiket most pár mondatban megosztok veletek. Szóval, ahogyan azt tudjátok, én nem vagyok fent facebook-on, sőt lényegében tudatosan ellen is állok annak, hogy regisztráljak, erre az egyik legfőbb, és itt megosztható okom az, hogy mindez idáig tökéletesen megvoltam nélküle. Mondhatjuk tehát, hogy egyáltalán nem érdekel a dolog, de a múltkor (két-három héttel ezelőtt) a szüleim éppen tv-t néztek, amikor Mark Zuckerbergről a facebook feltalálójáról volt egy dokumentumfilm valamelyik tudományos csatornán. Nagyon érdekes volt látnom belőle egy picit, illetve utána szüleim elmondása alapján tudakozódni néhány dologról. Meglepődtem például, hogy az eredeti funkciója mennyire nem az volt a facebook-nak, ami napjainkra lett. Ennél már csak az volt érdekesebb számomra, hogy ez a fiatal egyetemista fiú, milyen nagy türelemmel, és taktikus várakozással lett milliomos a facebook feltalálásával. A film alapján egyébként az derült ki a srácról, hogy mióta meggazdagodott, azóta is szorgosan dolgozik, egy nagy irodában, közös légtérben az összes kollégájával együtt, és úgy beszélt róla mindenki, mint egy nagyon szorgalmasan dolgozó, a beosztottaitól sokat elváró, de korrekt emberről. Hát igen...azért érdekelne, hogy ez a valóságban tényleg így van-e. Közben egyébként, ahogy kutakodtam még egy kicsit a téma után, kiderült, hogy még egy filmet is készítettek Mark Zuckerbergről és a facebook alapításáról, "A közösségi háló" címmel.
No...ennyit az érdekességekről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése