2012. november 3., szombat

Így készült a brossúránk!

Eljött a brossúra elkészítésének a határideje is... vagyis csak hétfőn lesz, de mi annyira szuperek voltunk, hogy már el is készültünk vele. Célközönségünk azok a pedagógusok voltak, akik még nem hallottak az IKT-ról, nekik szántuk ezt a brossúrát egy kis felvilágosításnak, kedvcsinálónak.
Miután kiválasztottuk a célközönséget, jöttek az ötletek a megvalósításra, hogy mi kerüljön bele a brossúrába. Végül abban maradtunk, hogy az elején röviden leírjuk, hogy mi is az az IKT, mit takar ez a mozaikszó. Majd felsorolunk pár eszközt, csak kedvcsinálásképpen, hogy lássák mennyire tág a repertoár. Végül leírunk egy-két továbbképzést, amelyek segítségével ők is beleláthatnak az IKT sejtelmes világába, és elsajátíthatják a szükséges ismereteket, skilleket.
Ezután felosztottuk ezeket a részeket, hogy ki melyiket csinálja. Eszter vállalta, hogy gyűjt pár eszközt, Luca írt az IKT-ról röviden, Réka kitalálta az első és az utolsó oldalra kerülő szöveget, én pedig a továbbképzésekről írtam, illetve a designt is én vállaltam el (amivel nem gondoltam volna, hogy ennyit fogok bajlódni... de erről a következő postban ;) )
A közös munka nagyon gördülékenyen ment :) E-mailben értekeztünk, és egy hét alatt össze is hoztuk az egészet. A lányok péntekig átküldték a saját részüket, majd én péntek éjszaka meg is szerkesztettem a brossúrát.
Pár szót a szerkesztésről: a jukeboxprint.com oldal brossúraszerkesztőjét használtam, ami eleinte nagyon szimpatikus, jól-működő programnak tűnt, de később azért sikerült az idegeimre mennie... (A programról bővebben szintén a következő postomban olvashattok.) Egyébként egy jól használható program, teljesen egyedi brossúrákat lehet vele létrehozni, saját háttérrel, képekkel, elrendezéssel.
Íme az eredmény: (fent a külső oldalak, jobb oldali az előlap (5,6,1. oldal); lent a belső oldalak: 2,3,4. oldal)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése