2012. december 3., hétfő

A tanteremtervezés rejtelmei

Ééééés meg egy bejegyzés a webináriummal kapcsolatban :D
Ahogy már írtam, én vállaltam el a csodás IKT tantermünk berendezését. Ezt néhány évfolyamtársam által már korábban használt online programmal terveztem meg. Itt látható a program: http://www.floorplanner.com/
Jó, mert a Google account-omat használva be tudok lépni, nem kell külön regisztrálni. A programmal bármilyen alaprajzot, tervet el lehet készíteni, akár többemeletes házat is. Mindenféle "előképzettség" és gyakorlat nélkül könnyen ki lehet igazodni a programon, nagyon könnyen kezelhető. (De feltöltöttek egy oktatóvideót is.)
A falak és a legtöbb bútor átszínezhető (habár elég korlátozott mennyiségű szín közül lehet választani), padlótípus választható. Viszonylag sokféle típusú bútor közül lehet választani, amik különböző kategóriákba sorolva lettek feltöltve (pl.: hálószoba, iroda, iskola, konyha, stb.). A már meglévő terv is könnyen alakítható, áthúzhatóak a falak, így például könnyedén bővíthető az adott szoba (amire szükségem is volt a tanterem-tervezés során).
Nincsen túl sokféle bútor egy adott típuson belül, de szerintem egy alapszintű tervezéshez bőven elegendő. Ami még különösen tetszett a programban, hogy a kertet, az utcát is meg lehetne rajzolni a ház köré. Engem leginkább a The Sims nevű számítógépes játékra emlékeztetett a program, és mivel azzal nagyon szerettem játszani, házakat építeni, ezért ezzel a programmal való tervezést is élveztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése