2012. december 2., vasárnap

Készítjük a webináriumot! II. rész ;)

Nos, én is leírom, ami az én részem volt a webinárium elkészítésében. Még anno a gondolattérkép készítésénél én a különböző továbbképzéseknek néztem utána.
Most ezekből a továbbképzésekből igyekeztem kiválogatni azokat, amik a képzeletbeli pedagógusunk javára válhatnak, segíthetik munkáját.
A következő továbbképzésekre esett a választásom: (a pedagógus továbbképzések jegyzékéből válogatva)

  1. A laptop használata a tanórákon a pedagógusok és a tanulók számára, valamint IKT alkalmzása
    továbbképzés leírásához katt ide
  2. Számítógépes tantermek hatékony használata a kompetenciaalapú oktatásban
    továbbképzés leírásához katt ide
  3. Hogyan használjuk az interaktív táblát? Az interaktív tábla (e-tábla, digitális tábla) alkalmazásának technikai és módszertani alapjai)
    továbbképzés leírásához katt ide
  4. Digitális tananyagok fejlesztése, alkalmazása, sérülés specifikus akadálymentesítése sajátos nevelési igényű tanulók számára
    továbbképzés leírásához katt ide
  5. E-learning - a jövő iskolája
    továbbképzés leírásához katt ide
Ezen továbbképzések elvégzése után pedagógusunknak biztosan nem jelent majd gondot otthonosan mozognia egy IKT-kal felszerelt osztályteremben. Helyesen fogja tudni alkalmazni a különböző eszközöket, és képes lesz megtalálni a megfelelő eszközt a gyerekek igényeihez, életkorához illeszkedően.

Ezen kívül az én feladatom volt még a prezi létrehozása, mely bemutatja a projektünket, és ami alapját szolgálja az egész webináriumunknak. Ezt itt megtekinthetitek ;)
Ehhez megterveztem és berendeztem online egy osztálytermet is (ami természetesen IKT akadálymentesített) (képek a preziben láthatók), de erről majd a következő postban részletesebben is olvashattok!

1 megjegyzés:

  1. Elkészítettük a webináriumot!
    A teljesített feladat örömét mind a négyen átélhettük együtt a virtuális térben, persze közben mindannyian a saját szobánkban ülve.
    Mostmár csak reménykedünk benne, hogy siekrül a Youtubenak feldolgozni, és hogy bár érzékeljük a kép és hang minőségének valósághoz hasonlítva rosszabb minőségét, de azért a közönség számára érthető lesz majd :)

    VálaszTörlés