2012. december 11., kedd

Egyszer minden véget ér, utolsó utáni bejegyzés...

A blog ugyan a mi kis projektünket volt hivatott dokumentálni, de nem állom meg, hogy ne írjak végezetül pár sort a kurzus egy másik részfeladatáról is. Pláne, hogy már Eszter is említette az online tananyagkészítést. Jómagam a hétvégén csináltam meg, és bár eleinte nem voltam nagyon lelkes, és eléggé meg is szenvedtem a dologgal, végső soron nagyon büszke vagyok arra, amit létre hoztam. A tananyagot középiskolásoknak készítettem, ezen belül is leginkább magyarfakton lehet véleményem szerint alkalmazni. Elég egyszerű a témaválasztás indoklása, sokat foglalkoztatott mostanában egy Weöres Sándor vers, és ehhez próbáltam anyagokat keresni/ készíteni, illetve felvezetni a vers tárgyalását. Nem könnyű vers (sőt!), ezért nem is sikerült "tanakos területen" használhatóra a tananyag, viszont talán ha egyszer gimnáziumba keveredek magyart tanítani, hasznát fogom venni. A versről egyébként készítettem gondolattérképet, és ez a saját gondolkodási folyamatomban is fontos lépés volt. Maga az e-learning használat tanárként, (eltekintve a konkrétan létrehozott tananyagtól) azért jó eséllyel gyógypedagógusi pályám során is jó szolgálatot tehet még. :) Olyannyira elégedett voltam (vagyok:)) magammal, hogy azóta legalább ötször végignéztem mindent, amit feltettem az e-learning oldalra. :) Megérte annyit dolgozni vele. Visszatérve a projekthez, még egyszer köszönöm lányok a közös munkát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése