2012. december 1., szombat

Készítjük a webináriumot!

A projektünkben az én feladatom volt a pályázati lehetőségeknek utánanézni. A feladatom két részből állt: a félév első felében utánanéztem különböző honlapoknak, ahol tematikusan az IKT pályázatokat gyűjtik össze. Nagyon örvendetesnek találtam, hogy több ilyen honlap is van és ezek megkönnyítik az IKT eszközök iránt nyitott pedagógusok helyzetét.
A projekt feladat végén pedig igyekeztem konkrét aktuális pályázatokat keresni ezeken és más honlapokon, hogy az általunk szükségesnek vélt eszközökre támogatást nyerjünk.
A lelkesedésem és elégedettségem egy órányi keresgélés után, azonban meglehetősen lecsökkent.
Nézzük azokat a nehézségeket, amivel szerintem egy halandó pedagógus belefuthat a pályázatkeresés során:
- Azon pályázatok is fent vannak a honlapokon, amik már lejártak.
- Nehéz a jogi szövegekből kibogozni, hogy kik is jogosak egyáltalán pályázni.
- A kisbetűs részek.
- A pályázat nem jelöli ki pontosan az összeget, csak a százalékot, amit kifizet az eszközökből (sokszor ez kevesebb, mint a fele).
Összességében még mindig úgy gondolom, hogy van lehetőség pályázati pénzekből IKT eszközökre beruházni, például számítógépre egész sok pályázati lehetőséget lehet találni, sőt sokan ajánlják fel kevéssé használt gépeiket. De ehhez kersési időt kell szánni és a pályázati elbírálások ideje is elég hosszú.
De mindenkit kitartásra buzdítok, mert megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése